Pagina's

zondag 11 maart 2012

Nieuwe foon!

Sinds een paar weken heb ik een nieuwe foon, het antwoord op mijn achterstand wat betreft mijn blog? Ik heb (al) mijn fans wel met hele lege handen laten zitten.
Die foon is trouwens een antwoord op een groot aantal vragen, zoals: vogels luisteren; kleine contacten hebben met mensen; berichten lezen; mij verbonden voelen met de wereld en de natuur. Ook met mijn oudste dochter. Ook trouwens met het heelal, ik heb zo'n verschrikkelijk leuke app, waar ik de sterren en planeten mee kan volgen. Jammer dat ik ook een leesbril 's avonds mee naar buiten moet nemen. Anders zie ik de sterren en hun namen nog niet op het kleine schermpje.
Ik verwacht dat het nu makkelijker is mijn blog bij te houden. Het gaat namelijk heel goed met het schilderen. Ik ben bezig met mijn tweede cursus portretschilderen. Zo leuk! Het is zo'n spannend proces. En ik moet daardoor mee schilderen mer de cursisten. Heb mijzelf al geschilderd, ik ben nog niet helemaal af en ben nu bezig met Antoon vast te leggen. Zijn foto houden jullie te goed. Dat moet ik toch via de Comp doen, dat lukt me niet via de foon.
Het is interessant te merken hou meer de methode is bekleift, nu ik het heb mogen verwoorden.

Ik ben nu ook met een ander project bezig. Ik wil daar nog niet al te veel over schrijven, omdat ik eerst wil zien of ik het wel kan. Ik ben in ieder geval druk met het bestuderen van mijn lievelingsdier, naast Cooper natuurlijk, het konijn. Mijn grote Rien Poortvliet is hier van grote steun. Hou me in de gaten, dan hou ik jullie op de hoogte!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten