Pagina's

donderdag 27 januari 2011

te veel informatie

Ja, teveel informatie gelijk alweer in mijn eerste bericht.
Ook een aantal typ- en schrijffouten!
Het moet ook wel eerst zes keer nagekeken worden voordat ik het plaats natuurlijk.
We noemen het maar opstartproblemen.
Vanavond schilderles. Ik ga het schilderij van 'Pa' afmaken. De lippen moeten gedaan worden,
de ogen zijn nog iets te helder blauw en 'pa' kijkt eigenlijk iets kleiner. Ik ga ook beginnen met het
poetsen van zijn tanden... ahahhah. Dat is trouwens heel moeilijk; schilderen van tanden.
Allemaal verschillende kleurtjes wit, ik ben benieuwd. De haren moeten ook nog een 'finishing touch'
en oh ja ik geloof dat ik ook nog iets in de hals moet doen. Nog genoeg te doen dus. Ik wil graag volgend weekend het schilderij gaan brengen. Een beetje druk op de ketel kan geen kwaad.

2 opmerkingen:

  1. Die tijd die klopt nog niet zie ik. Het is hier 18:57 uur ahahah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je weblog. Het loopt meteen als een trein - het is mooie start.

    Huib

    BeantwoordenVerwijderen