Pagina's

donderdag 20 februari 2014

Mijn ogen geopend?

Gaat het dan toch allemaal werken met die blog?
Een aantal blogs geleden was ik nog steeds niet aan het schilderen, maar nu, na een heerlijke skivakantie in Italie, heb ik het penseel en de potlood weer ter hand genomen en een aantal projecten afgerond en nieuwe gestart. JeeeeHhhhhhhh!!!! Ik ben blij!
Eindelijk geen bericht dat donker gekleurd is, vol depressie en negatieve energie.
Eindelijk een bericht met hoop en vertrouwen. Er zijn nog wat dingen om uit te zoeken en plannen uit te werken en heel wat telefoontjes te plegen. Maar ik doe het.
Joeeeeepieeeee!!!!

Ik wil jullie mijn projecten zo graag al laten zien, want het wordt weer zo leuk.
Maar nog even geduld hebben.
Als het af is, zal ik het plaatsen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten