Pagina's

dinsdag 20 november 2012

Netwerk Uitvaartvernieuwers

Afgelopen zondag ben ik bij het funerair cafe van de Uitvaartvernieuwers geweest. Heel bijzonder weer deze bijeenkomst. Ook in dit netwerk zitten mensen een groep te zijn. Heerlijk! Mijn persoonlijkheid weer laten zien, vrienden gemaakt (ahahah) en sterk gebleven. Ach zo ben ik he, gerechtigheid, mensen met elkaar verbinden en duidelijkheid scheppen, ook al wordt je kop gelijk afgehakt. Nu zijn jullie natuurlijk nieuwsgierig, maar ik ga daar verder niets over zeggen.
Wel over het feit dat één van  mijn bedachte producten waarschijnlijk niet zo'n commercieel sterk idee is. Ik heb nu feedback van en kistenfabriek, 2 uitvaarverzorgsters en een kistenschilder herzelf. Deze business is nog niet op gang. Terecht werd opgemerkt dat mensen ook zelf wel een kist kunnen schilderen. Oké. Dat weet ik  natuurlijk ook wel, ik zou ook niemand vragen hahahah, maar ja ik ben dan ook gek op schilderen.
Evengoed zal ik  het toch over een andere boeg moeten gooien en komt deze er fijn bij als het er toe doet. Gisteren en vandaag dan ook verder gegaan met mijn kleur voor uitvaartcentra product. Nummer 3 is klaar, nummer 5 staat zo goed als op het doek, maar daar klopt nog iets niet aan. Nummer 1 moet ik nog wat bijwerken en voor nummer 4 is de basis gelegd. Nummer 2, 6 en 7 hebben in het hoofd al vorm gekregen, dus doorbuffelen. ahhahaha. Zo heeft serie twee  trouwens ook al vorm in het hoofd en nummer 3 en nummer 4.
Jeetje. als toch niemand dit wilt hebben, dan kan ik daar wel een tentoonstelling van maken. 4x 7 is 28 werken allemaal in rood-oranje-geel-groen-blauw-indigo-violet lekker druk zal dat worden met al die kleuren... ahhahahahahah! Nou zover is het nog niet. Eerst maar eens serie 1 afmaken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten