Pagina's

vrijdag 11 februari 2011

NIEUWE WEBSITE

Beste lezen, mijn nieuwe website is live. Ik nodig jullie lezers en andere geinteresseerden uit een kijkje te nemen via Kunst van Maaike. Hoe meer deze blog werkt, hoe rijker die website van mij zal worden. Het zwart wit portret van Prinses Maxima is van de baan. Na het tekenen, kwam ik erachter dat haar linker oog, voor de kijkers rechts, nog steeds niet goed zou gaan worden. Misschien dat ik een ander portret van haar ga maken, maar eerst heb ik gekozen voor een ander project. Weer een schilderij van Bouchereau. Zie bijgevoegd plaatje. Ik houd van de techniek van deze schilder. Verder heb ik deze week een uurtje aan mijn ijsvogel gewerkt. Het weekend komt er weer aan, naast wat verplichtingen zoals natuurclub en een verjaardag hoop ik echt dat ik er even voor kan gaan zitten. Of......... naar de schilderswinkel voor een lijst voor pa en een paneeltje voor het nieuwe project. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten